Igényfelméréstől a bevezetésig, oktatástól a folyamatos támogatásig

A Szintézis Zrt. önkiszolgáló pénztárgép megoldásának bevezetési metodikáját nemzetközi tapasztalatok alapján állítjuk össze az adott kereskedelmi egység vevőkörének és üzletpolitikájának kiszolgálására úgy, hogy az a legkevésbé zavarja az üzletmenetet. A többlépcsős bevezetési folyamatot minden alkalommal személyre szabjuk, igazodva igényeihez, elvárásaihoz.

Projekt előkészítés, igényfelmérés

  1. Igény egyeztetés, elemzési adatok bekérése (forgalmi adat analitika, üzleti adatok, tervrajz)
  2. NCR know-how szerinti analízis készítés
  3. Konzultáció
  4. Végfelhasználóra szabott megvalósítási terv, ajánlat

A bevezetés lépései

  1. Önkiszolgáló Pénztárgép integrált megoldás testreszabása, paraméterezése
  2. Eszközök szállítása és üzembe helyezése
  3. Alkalmazás környezeti szoftverek telepítése
  4. Önkiszolgáló Pénztárgép integrált szoftver installálása
  5. Bevezetési szolgáltatások (Oktatás, Coaching, Nyitási ügyelet)

Folyamatos támogatás, komplex szolgáltatások

A Szintézis üzletpolitikájának egyik legfontosabb pontja az ügyfelek kifogástalan kiszolgálása és a folyamatos ügyféltámogatás. Válassza a Szintézis Informatika kereskedelmi megoldásait!

  1. Rendszer és jogszabálykövetés, beleértve a készpénzkezelés változásait is
  2. Tréning, naprakész felhasználói dokumentációk
  3. Support, ITIL alapú szolgáltatás, bejelentő rendszer, kiszálló support
  4. Hardver szakszerviz az ország teljes területén, helyszíni szolgáltatásként
  5. Konzultáció, projekt kiértékelés, fejlesztési tervek egyeztetése
  6. Rendszer fejlesztés, nemzetközi és hazai trendekre építve