Igényfelméréstől a bevezetésig, oktatástól a folyamatos támogatásig
A Szintézis Zrt. önkiszolgáló pénztárgép megoldásának bevezetési metodikáját nemzetközi tapasztalatok alapján állítjuk össze az adott kereskedelmi egység vevőkörének és üzletpolitikájának kiszolgálására úgy, hogy az a legkevésbé zavarja az üzletmenetet. A többlépcsős bevezetési folyamatot minden alkalommal személyre szabjuk, igazodva igényeihez, elvárásaihoz.
Projekt előkészítés, igényfelmérés
- Igény egyeztetés, elemzési adatok bekérése (forgalmi adat analitika, üzleti adatok, tervrajz)
- NCR know-how szerinti analízis készítés
- Konzultáció
- Végfelhasználóra szabott megvalósítási terv, ajánlat
A bevezetés lépései
- Önkiszolgáló Pénztárgép integrált megoldás testreszabása, paraméterezése
- Eszközök szállítása és üzembe helyezése
- Alkalmazás környezeti szoftverek telepítése
- Önkiszolgáló Pénztárgép integrált szoftver installálása
- Bevezetési szolgáltatások (Oktatás, Coaching, Nyitási ügyelet)
Folyamatos támogatás, komplex szolgáltatások
A Szintézis üzletpolitikájának egyik legfontosabb pontja az ügyfelek kifogástalan kiszolgálása és a folyamatos ügyféltámogatás. Válassza a Szintézis Informatika kereskedelmi megoldásait!
- Rendszer és jogszabálykövetés, beleértve a készpénzkezelés változásait is
- Tréning, naprakész felhasználói dokumentációk
- Support, ITIL alapú szolgáltatás, bejelentő rendszer, kiszálló support
- Hardver szakszerviz az ország teljes területén, helyszíni szolgáltatásként
- Konzultáció, projekt kiértékelés, fejlesztési tervek egyeztetése
- Rendszer fejlesztés, nemzetközi és hazai trendekre építve